Öland

Tjoho har varit på Öland ett tag därför har jag inte skrivit något men nu har vi lämnat Öland. Åkte dit med båten som förra året. Jättemysigt har det vart. Supergulliga uppträdanden varje kväll med ett coverband called "No Tjafs". Gissa vem som fick en "No tjafs-tröja";)?

Sen var det ju kändisspaning ofcourse;). Massa folk som man kände igen speciellt omkring prinsessans födelsedag. Självklart var vi på firandet med konserten, och gissa vem som såg Henke Larsson utanför arenan:D??

Nanne Grönvall käkade lunch på strand, Katrin såg sin älskade Måns flera ggr, jag och Malin såg Carola osv.. Kvällarna spenderades på strand efter goda middagar på diverse restauranter. Någon kväll blev det även äkta fjortishäng utanför Sibylla.

Där träffade vi äkta ölandsbor :O. Sånna som bodde där året runt liksom. Så jag fick en av dem att säga en mening på äkta öländska (heter det så?). Vilket slutade med asgarv från bådas håll. Jag för att det lät roligt och dem för att jag "skrattade konstigt".

Inte köpt så mkt denna gång dock.. Ett par pilgrimsmycken bara (iaf vad jag kommer ihåg) men sen massa gratisgrunks:P. Vann en tävling i göra pålstek på så kort tid som möjligt så fick en sån där elektrisk sudukomoj och massa mer skrot :D

Sen vann jag en sån där gul tomte också! (alla som ställde upp vann ;P) Ni vet en sån där som är med i reklamen för parlino? Med den där mekaniska rösten; en sån gul tomte fick jag och sen smörade jag till mig ett mobilsmycke med en gul tomte också :P

Var uppe i borgen med C-family och G-family :)). Har tagit massor av foton så när jag hittar kameran kommer någon kanske upp :P. Borgen var iaf lika mysig som förra året, dock höll de på att bygga om. Vi flickor gjorde knäckäpplen och pojkarna fick skjuta med pilbåge( Catrin med och hon ÄGDE DEM;P)

Med andra ord har jag haft det SUPER i Borgholm, nästa år igen??

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Haha jag googlade no tjafs
http://www.hunnebostrand.nu/gastis/2006/hbd040803_07_230.jpg
FETT HET, är det dom btw? ;)

2007-07-21 @ 17:14:40
URL: http://roadtojoy.blogg.se
Postat av: Elsa

Hahaha japp det är dom:P
Han på bilden är han som sjunger; Robban hahha, du kan ju ana vad roligt vi hade när vi kollade på dem :P

2007-07-21 @ 19:09:36
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Nathalie

Men sheat va het man kan vara!

2007-07-23 @ 11:56:20
URL: http://hultkvinna.blogg.se
Postat av: Elsa

Hahaha exaakt, men fan vilken utstrålning, han fick mig att skratta så att jag grät :P

2007-07-23 @ 18:53:35
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0