Gotland

Helluuuu, har varit lite frånvarande på sistone men det beror på att jag har varit på Gotland i en vecka. Det har vart jättemysigt till och från då jag inte klarar av att umgås med min familj konstant i en vecka utan att vilja åka hem... En stund var det nära att jag stack menmen...

Det har vart regnigt men vi hann med massa kulturella grejjer så nu är vi klara för att ta platsen som kulturnissar hela bunten ;). Visby var väldigt fint men skulle nog ha vart roligare om man vart över 18... Det fanns ju inte lite nattklubbar osv om man säger så men tror de hade 20-årsgräns -.-

Lite shopping hanns med också såklart, köpte bl.a. nya solglasögon:)), ett par nagellack (HAHA jag fick tag i det näst sista sweety-nagellacket som är slutsålt i Sthlm!!) och sen ett som hette "chic" ifrån MakeUpStore :)). Iaf så har jag haft det helt okey. Återkommer med bilder senare!

Kommentarer
Postat av: Ida (idasoriflame.blogg.se)

hej!
jag såg att du skrivit ang tender care (lilla rosa) i min blogg.. hö bara av dig om du vill köpa en!)
min mail är [email protected]
Ida

2007-07-17 @ 10:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0