Bränna=not hot, I want Totte samt torrschampoojakten...

Gah, det var ju sol både igår och i förrgår. Så påväg till Trosa (åka båt i 8h, yiihoo) låg jag och solade i ett par timmar. Bara låg och blundade med min mp3 i öronen. Så nu har jag bränt mig... på ögonlocken.. Ni kan ju ana vad det svider och ser skumt ut. Är lite svullet också. Dumma dumma mig..

Iaf så har jag som sagt vart i Kalmar också, det var riktigt mysigt. Vi och två andra båtar åkte dit och låg där i en vecka:)). Förälskade mig i en av fam.B.'s hundar. His name is Totte and I want him badly! Han är typ jordens sötaste men ack (Bwaha kul ord) så feg.

Han var superrädd för min mobil, så bara man tog fram den så for han iväg, stackars liten. sen så var deras fläkt som stod i dörren MKT läskig också, så han klarade inte att gå förbi den när den var på. Lite knasig dock för varje gång jag kallade honom söt, sötnos eller något annat med ordet söt i såg han ut som om jag hade sagt något dumt:P. Jordens sötaste säger jag bara!

image130
Tottsen som sitter framför Philip :)). WANT HIM

Iaf så första dagen i Kalmar var jättefin, det var supervarmt så jag, Malin och lillasyster hade vattenkrig med vattenslangen på bryggan och senare åkte vi ut med jollarna för att bada:)). Dagen därpå kom min älskling Josefinaren och hälsade på. Med sig hade hon sin farmor och kusin så vi gick och köpte glass och babblade.

Vi hann gå på bio också, Harry Potter filmen:)). Den var väl helt ok men insåg att jag har glömt att se den som är innan :S. Donken varje kväll för att köpa Mcflurry, paaj eller Kaffe cool. Mums!

Kjelle fyllde 50 så det firade vi också. Han fick massor av fina saker men Lottas förkläde tog priset:)).Fyllde hela deras fördäck med ballonger bl.a. Han vart superglad ;) Annars har vi inte gjort mkt. Lagom mkt shopping men har ändå inte fått tag i mitt torrschampo.

Har letat efter det på Gotland, Öland samt Kalmar. Kalmar skulle få in det men icke.. Gick in på Kicks typ varje dag i en vecka.. Annars blev det mest fyndande på Gina Tricot som hade någon slags superrea.. köpte bl.a. 2 bikinis:)). Men det är ändå skönt att vara hemma. Bilder kommer någon dag, något år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0