What are you fucking about?!

Haha idag har vart en rätt mysig dag. Hade fysik, so, kemi. Sen hade vi lunch, hände inte nåt speciellt. Camilla åt, muy bien. Sen hade vi språk, inget spec. Sist svenska, gjorde inte så mkt börjat läsa en ny bok "August Strindberg - Den ovälkomne" tror jag den hette. Har inte kommit något långt men verkar rätt skum.

När vi slutat stack jag hem till mig och Izabelle för att leta telefon. Hon kom över med våra papper vid fyra och vi satte ihop våran presentation. Säger inget mer än att jag är Oprah och Izabelle är Hitler. Aja kommer nog bli rätt intressant. Kanske kommer mer info imorgon, men idag ska jag inte avslöja något:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0