Vad ska vi köpa i Polen?!!

Haha detta fick jag av den lilla för en stund sedan. Haha, konversation mellan mig och Camilla i Vällingby. Har nämligen planerat att köpa en ny diorshow i Polen :D. Prrfect ;). Sen ska jag förmodsligen tillbringa några timmar i deras fitnessroom. Ca 10 kronor timman kostar det, snacka om billigt. Får släpa ner den lilla dit med mig och Camilla är nog på.


Izabelle




Idag har inte hänt mkt. Ännu en dag i våran iskalla skola fast idag så hade vi temadag; inför Polen. Vi fick bland annat lyssna på en kvinna som hette Magda Eggens som var en överlevare ifrån förintelselägret. Misstänker att det bara var jag som behövde sitta med näsduk och snörvla tårögt. Efter skolan tog jag och Sofie sällskap hem (uppför de hemskt långa backarna) och sen fikade vi hemma hos mig ( med fika menas mellanmål med mjölk och flinogr :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0