Tooodaaj

Idag har jag inte gjort så mycket. Knallade runt i pyamas till klockan två för då skulle vi iväg till Kista. Eller mamma skulle men jag fick följa med. Hittade inte så mycket var på jakt efter en klänning. Har hittat en från en butik som hette typ Tessie, ska fundera på saken. Orkade inte prova men det fanns massor kvar så ska göra det någon annan dag. Det var en typisk sommarklänning som påminde väldigt mycket om princessklänningen från Indiska som fanns inne i somras. Den köpte jag tyvärr inte, och har ångrat mig lite. Den var sååå Elsa (har för mig att Izabelle och jag kallade den Elsa-klänningen men är inte riktigt säker). Aja men iaf, den kostade bara 150 kr och är nedsatt från 500 så jag borde slå till, right?

Äh skit samma, palla tänka mer på det. Var iaf inne på HM där jag köpte ett rosa diadem med en rosett på från HM's barnavdelning. GOD BLESS HM'S BARNAVDELNING, hittar alltid massa saker jag vill ha där. lillsyster köpte t.ex. ett par hårspännen medleopardmönster, cute. Och så köpte jag och Izabelle våra lila diadem där också..

Sen köpte jag något till Izabelle och sist men inte minst en hårkam, ni vet en sån där man sätter upp håret med. Den hade jag vart och fingrat på innan jag åkte upp och sedan när jag kom ner var den nedsatt med 50%. God sends messages to me sometimes :P.

Det var allt, massa småkrafs.. Men sen gjorde jag nytta och var inne på apoteket och köpte ny make-up borttagning från L300 som verkligen kan rekomenderas!!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Åh, klänningar! :D

2007-01-07 @ 14:35:24
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Elsa

Jaopp

2007-01-08 @ 10:45:50
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0