Today & nyår

Hmm vad tänker jag skriva om, har inte gjort något speciellt idag, suttit och degat framför datorna och kollat igenom bilder..
Vid middagstid kom farmor över hon hade med sig en perfekt kladdkaka och jättegod fruktsallad :-).
Pappa kopplade in datan till projektorn och så hade vi fotovisning..
Väldigt mysigt var det..
Farmor fick tre små julklappar också, en ask med stenar på, ett hänge med en starstone i brunt och en kortlek med fiskar i röda havet.

Imorgon ska jag ringa Izabelle TIDIIGT och få iväg henne med mig till Vällingby, lite mellandagsrea måste man ju kolla in, right?
Hoppas på att hitta några fina pumps. INsåg på nyårsmiddagen att jag inte har några riktiga pumps. Sandaletter med klack i all ära men pumps behövs!!

Angående nyår så kan det nog ha vart en av de bästa nyårsfiranden jag vart med om :-).
Vi gick dit vid åtta då var det mingel och fördrinkar. När vi kom in så var det typ en liten röd matta som man fick gå in på medan 20 pers hälsade och log. Alla tjejer fick en blompinne med ett hjärta på och killarna ett litet hjärta som sattes på skjortan. Fasten hade temat "Love and Peace". Hela foajén var fylld med bord och stolar som var inklädda i vitt tyg och röda rosetter.
Vi hamnade vid ett perfekt bord precis framför scenen. Vid vårt bord satt även en engelsk familja och en mamma och dotter från Swe. Vi hade jättetrevligt och buffén var superb. Efter dansade vi och vid nyårsslaget släppte de ut hundratals ballonger från taket. Hela alltet var supermysigt och mycket mäniskor var det också, kanske tusen pers eller nåt. Aja PERFEKT säger jag bara.

Jag skulle kunna gjort som resten av Brommaborna och supa skallen av mig på nyår, men detta passar mig bättre :D

Kommentarer
Postat av: Boutottwa

I want to say - thank you for this!

2007-12-21 @ 06:41:05
URL: http://boutottwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0