Några av mina inköp

Idag har jag vart med Izabelle i Vällingby, det var mysigt. Det var ett tag sen vi sågs och jag har blivit lite brunare och hon har... Jag vad har du blivit Izabelle?
Det lämnar jag över till dig att klura ut. Vi hade iaf det jättetrevligt, hon köpte massa saker som hon 'behövde'. Men fina grejer blev det. Sen köpte jag ett par bruna knästrumpor, bodyscrub, bodysplash och ett armband.

Hello hoe


Bild # Ett: Mitt nya armband som Izabelle fann åt oss inne på Lindex i Vällingby. Det är helt U-N-D-E-R-B-A-R-T.Det blir mitt och Izabelles kompisarmband XD

Bild # Två: Min bodysplash och Bodyscrub ifrån HM. De luktar helt otroligt. Luktar rent, tänk tvättmedel med inslag av blommor. Doften  lär cäl inte hålla så länge men ändå..

Bild # Tre: Jag och Lillasyster på nyårsafton.

Bild # Fyra: Mormors gamla pumps som jag har fått ärva, insåg ju att jag visst har pumps men de känns för fina och speciella för att ha som slit-och-släng-skor. Syns inte så bra men det är iaf i lack med en stor rosett framtill och klossklack. SÖTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0