Miercoles?

Nu är jag färdig med min mössa. Den blev lite större än planerat men det funkar. Tycker faktist den blev väldigt charmig ändååå.

Mysse


Idag har jag inte gjort mkt. Vanlig skoldag suger. Först var det matte med en usel mattevikarie. Idag ägnades timman åt att förklara för de som inte fattade. Inte konstigt iofs, läraren kunde ju typ INGENTING. Så typiskt vikarier att skriva formeln utan att berätta om tanken bakom den. Aja efter matten var det språk, alla verkade lite allmänt sega, det känns som om hon försöker att inte ge frågor till mig på nåt vis.  Sen hade vi lunch, lika trög som vanligt. Just nu njuter jag inte av lunchrasterna, vill bara att hela skoldagen ska ta slut så fort som möjligt.. Haha fast i slutet så hände det lite skoj ändå. Tänker inte skriva mer än att "I know who did it!!"

Mentorn var seg som vanligt syslöjden likså. fröken sa en sak förr gången och fick sprätta idag för nu sa hon nåt annat. Ööööh. Sen kom vi fram till veckans läskigaste lektion; C-tyskan. Kan gå och gruva mig flera dagar innan. Läraren är SUPERBRA, men är så rädd för henne:P. Vi slutade i tid och sen har jag slöat och som skrivet stickat klart min mössa.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jättesöt!!! Ser väldigt snyggt ut ;)
Kram!

2007-01-25 @ 22:53:55
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha inte så överdrivet skillad men känns som ett lagom projekt lite då och då :P

2007-01-26 @ 22:48:54
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0