Måste bli bättre på rubriker

Helly min dag har vart mysig. Morgonen gick ut på att få upp Izabelle ur sängen genom telefonen. Måste jag påpeka att det inte gick spec. strålande? Hon var klar vid typ ett så då åkte jag, Izabelle och Camilla in till Vällingby centrum. Knallade omkring där med Izabelles söta hund. Sen att inte Izabelle var spec. glad på sin hund kan vi ta en annan gång.

Så vi gick runt och jag hittade en ögonskugga från Viva la Diva som jag tidigare fingrat på inne på Pashion. Så den köptes då det var på REA och kostade ynka 42.50. Kom igen, fyra ögonskuggor i bruna toner med glitter i. Muy beautiful. Izabelle köpte lite stuff på Kicks och sen köpte jag även ett par trosor från Lindex :D

Kommentarer
Postat av: caroline

såg att du skulle till polen, din lyllos! var där i höstas och tyckte shopping var ö-v-e-r förväntan! i kraków finns 2 (om inte fler) nästan gigantiska gallerior med det mesta du kan önska dig, zara, h&m, rereserved, sephora och mycket annat. om jag inte minns fel hade galeria krakowska 260 (!) affärer :) hoppas det var till någon hjälp, och ha så kul!

2007-01-09 @ 20:03:11
URL: http://imagine.webblogg.se
Postat av: Elsa

Gud, tack så hemskt mycket.
Åå vad mysigt, tror vi ska dit nån dag iaf, annars får jag nog rymma från klassen och dra dit själv:P

2007-01-09 @ 21:14:22
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: caroline

var så lite så! alltså är verkligen avis på dig som ska åka dit,.. vill dit igen! bästa veckan på hela förra året (kanske i livet?) vet du om ni ska upp i bergen någon dag? Ha det super!

2007-01-10 @ 21:54:01
URL: http://imagine.webblogg.se
Postat av: Elsa

En del ska åka skidor uppe i bergen och vi andra är tvingade på nån slags linbana :|
Jag ska inte åka skidor, då jag avskyr snö och kyla och inte kan åka skidor :P
Haha Guud va bra, tror alla i min skola har för höga förväntningar dock :/

2007-01-11 @ 16:05:30
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0