Hot Chick vs Phonebooth

Fick bara se början av Hot chick för sen ville lillasyster och kusinen kolla på "phonebooth" som de ändå bara kollade på i en 20 min.. Argh, då kunde ju jag ha fått se min flickfilm. Aja vi har haft roligt, gjort pizza, ätit, åkt pulka, ätit, kollat på tv, ätit. Massa käkande så jag är mättmättmätt. Iaf så har jag inte skrattat så mkt på rätt länge, och skrikit när vi for ner i all världens fart för våran gata. Mysigt.

Mamma hörde någon ropa på mig förut "Elsa det är Adam!!". Jo men självklart tänkte jag eftersom han och lilla prinsgustaf ritat en karta så de visste vart jag bodde. Men när jag gick ut på balkongen så var det ingen där och jag blev kall i onödan..

Kommentarer
Postat av: Dominicagnes

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2009-08-25 @ 11:08:14
URL: http://dominicagnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0