Home sweet home

Haha nu är jag hemma ifrån Polen, har haft det jätteroligt faktist. Tro det eller ej men leva i buss i typ 3-4 dar är inte så hemskt :P. Eller det beror väl på, skulle kunna fixa en liten sammanställning av dagarna senare.. Hmm just nu känner jag mest för att sova, kan ha nåt med uppackning att göra. Packning ger mig huvudvärk.. Inte bra.

Känner inte alls för att gå i skolan imorgon. Tillochmed vår rektor sa att hon inte trodde att spec. många skulle komma imorgon. Fast man måste ju gå ändå, även om jag gärna skulle slippa våran skola/klass i nån dag extra. ALLA har vart irriterade på varandra. Sen har man ju en del som är mer störande än andra, t.ex. folk som 3 min efter de klivit på bussen måste gnälla och tjafsa med varandra om vem som ska sitta si, sen som ska ha benen så m.m.

Näe nu ska jag nog ta och måla mina naglar tror jag. Juste nu är de hallonrosa, väldigt fina om ni frågar mig. Det var en bra investering i Polen, sitter som berget och kostade inte mer än en tjuga..

Kommentarer
Postat av: Elsa

Åh, är du hemma? Var det kul? Några fynd??
Kram

2007-01-21 @ 16:56:25
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha japp, det var jätteroligt.
ar hittat allt från 1 kg garn till diorshow så det kan man klart säga :P
Kommer säkert bilder senare men just nu känner jag mest för att sova :/

2007-01-21 @ 17:31:04
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Tormodanneli

Excellent site!

2008-10-06 @ 09:55:37
URL: http://tormodanneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0