HA!

Screw that jag skrev nyss. FAN vad jag känner för att skriva det jag vill skriva (eller inte ALLT men nästan) Så här kommer det:

Jag är så jäkla less på att folk bedömmer mig på hur jag ser ut och klär mig. Polenresan vet jag inte hur många som har pratat om "hur rosa jag är" m.m.
MEN OCH?! Sen när betyder det att jag lever i en fluffig rosa tjejvärld. Det gör jag inte, jag ser mig själv mer som pojkflicka inuti. Utanpå må jag kanske vara väldigt rosa, använda smycken i massor, måla naglarna, använda lermask osv. Betyder det att jag är tjejig då?
Det tycker inte jag. Jag tänker ju inte som en tjej jue. Det borde vara det som räknas? De flesta tjejer jag känner bryr sig så jäkla mkt om vad andra tycker och tänker om en, inte jag. Eller blir irriterad om folk tycker/tänker/bedömmer mig för mitt yttre. Men som sagt, jag är fanimig mer kille!!

Inget av det jag skrev ser spec. bra ut, men skit samma. Ni behöver inte förstå. Blev bara så jäkla irriterad t.ex. när folk klagar över att folk hackar på folk men ingen noterar hur mycket de hackar på mig vafan. Jag tänker fan heller ändra på mig för det men ar ni någonsin tänkt på hur ni framställer mig?!
"Du går såhär", "Du är rosa", "Du talar såhär", "Du ser ut som en Barbie", "Oj har du sånna trosor, de passar inte på dig", "du är som Paris Hilton". MEN WTF ska ni få mig att se ut som alla er andra eller?!?!

Vill ni ha ännu en klon till våran skola?! Jag sticker ut, jag är MIG. Jag trodde inte att man behövde bevisa att man är sig själv men tydligen. Jag lovar dig att nästa tjej som säger något sådant till mig kommer jag fan att skrika på. Eller skulle kunna köre "real Elsa-style" och börja grina så de får dåligt samvete(The mean kid inside speaking).

Roligaste kommentaren måste ändå vara när jag frågade varför det var så roligt med att just jag hade somnat och de målat mutasch på mig. De hade målat på flera andra men ändå var det mig folk talade om. Jag fick då svaret. "Det är för att du är så liksom så 'perfekt'" Kanske inte exakt de orden men  dylikt. Hahaha, så det är därför ni blir glada?! Ni får EN ful bild på mig och det är eran höjdpunkt. Sorry men jag ser inte det negativa i det?!
Kan någon please explain?

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Observera att JAG försvarade dig som fan idag! :D

2007-01-22 @ 19:24:39
URL: http://mymusic.blogg.se
Postat av: Elsa

JAg vet, tänkte lägga dit ett "fast de jag älskar är förstås ett undantag" men då kan folk jag inte älskar uppfatta det fel :P;);)

2007-01-22 @ 19:30:28
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Izabelle

;D bra :D

2007-01-22 @ 19:53:49
URL: http://mymusic.blogg.se
Postat av: Elsa

Mmmm

2007-01-23 @ 17:03:35
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha, ja. Jag brukar också kallas FÖR ROSA! Men jag håller med dig. Folk hakar upp sig på saker, man får stå ut...
kram och ha det bra! :)

2007-01-23 @ 17:19:51
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha aa, men asså det är nåt extremt nu. Sen gillar jag rosa så jag tänker inte ändra på mig. Men blir rätt less på hur utseendefixerade ALLA är :P
Dessamma

2007-01-23 @ 17:24:45
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0