Första skoldagen :/

Började typ halv tio idag, alldeles för tidigt om du frågar mig. Det började med en "guidningstur" med vår käre mentor Göran. Haha han hittade inte riktigt men han hittade till vårt klassrum och biblioteket iaf. Det är allt som behövs :P. Vi hade matte med en vikarie som verkade tro att vi gick i typ sexan. "När man räknar kan allting hända!". Vi fick "lära" oss hur man adderar bråktal och gör om dem så de får en gemensam nämnare. Hallå vi går i CP-matten eller?


Vi hade språk och min spanskafröken körde på med en gång, vi har redan fått läxa!! Komigen kan man få läxor efter en knapp timma i skolan?! Tydligen.. Dagen flöt på och vi slutade tidigt fårn tyskan. Våran tyskalärare är en riktigt bra lärare. har hon inget mer att förmedla släpper hon en, har hon mer att förmedla frågar hon om man kan sluta tidigare nästa gång. Hon är helt enkelt VÄLDIGT rättvis.


Jag åkte in till Vällingby för att prova en matchande bh till mina trosor. Bh:n satt fult men jag gillade ett spetslinne i samma typ. Och när jag hade provat klart såg jag även ett nattlinne med samma mönster. Superfint. Ska fråga mamma om ett nytt nattlinne :-). Sen sprang jag in på Kicks för att köpa shampo och balsam. Ni vet det där blondshampot från Sunsilk. Men då fann jag mig även en Lumene star effect mascara. Den har jag haft förut, det var min näst första mascara t.o.m. Den är superbra och var idag på 70% rea. Dvs den kostade ynka 33 kronor.

Jag  kom hem, käkade frysta hallon och kollar nu på Las Vegas. Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0