Filmkväll?

Ojojoj, någon borde städa. Denna någon sitter här och skriver istället. Fast jag har städat rätt mkt faktist. Men måste rensa badkaret och hallgolvet :/. Rensa badkaret låter äcklig, fast i mitt badkar finns inte skit utan det är proppfullt med kläder. Kläder som jag kavlat av mig någonstans och mamma slängt i badkaret. Numera lägger jag ofta kläderna i badkaret direkt. Haha, måste ändra på den vanan..

Ikväll kommer moster, min mosters man och min kusin Linnea hit. (heter mosters man morbror?, skulle inte tro det..) Aja iaf så ska vi äta gott och sen tänkte vi kolla på film. Hot Chick går ikväll så den kan vi ju se. Sen har vi "The Dukes of Hazzard" också. Den är faktist riktigt bra. Me like kolla på bil-filmer. Även om denna inte riktigt klassas som det :P. Näe nu måste jag ta mig i kragen och släpa mig in i badrummet. Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0