DNA-test på äggkartonger?

Min väckarklocka ringde i tid för en gångs skull. Dagen flöt på, det har vart en riktig lyckodag. Först hade vi styrka på gympan(lyckligt, javisst!!!). JAg och Izabelle gjorde övningarna tillsammans och skrattade massvis. Vem trodde man kunde ha så kul med yogabollar? Hon försvann innan matten för att gå till tandläkaren. JAg fick räkna med en totalt okoncentrerad Philip, så matten skrattades mest bort. Lunch med dem på pizzerian kan man ju inte räkna med ett enda seriöst samtal så ännu mer skratt.

Izabelle kom tillbaka utan tandställning och var jätteglad och lycklig. Är superglad för hennes skull! Senare var det svenska och vi fick läsa. JAg satt ute och läste och killarna kom och trackde mig (svårt att förklara men kan ju säga det att jag låg och garvade på ett bord medan de skakade omkring mig) Haha Izabelle kom min räddning och vi satt och fnittrade hela mentorn. Någon som vet om man kan ta DNA från en äggkartong för att få veta vem som äggade ens hus?! HAHA.

Eftermiddag hos mig och vi gjorde hallonsmoothie. Vi pratade och skrattade (ovanligt?!). Förflyttade oss upp till mitt rum. Där vi babblade om allt från Izabelles tankar om att några i våran spanska är lebiska till Bh:ar. SKRATT!

Lyssnar nu på gladlåten som jag döpt den till "Vapnet - Kalla mig" heter den tydligen. Thank you, you made my day!!

Kommentarer
Postat av: downfall

haha XD, jag vet vem som äggade hennes HUS!!! :D:D

2007-02-18 @ 19:35:46
URL: http://downfall.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha jag meed!!!

2007-02-18 @ 21:26:43
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Trondfelicia

Informative website! Thanks!

2008-11-25 @ 09:09:04
URL: http://trondfelicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0