Balhystri i barackerna

Såhär vill jag att min balklänning ska se ut. Eller rättare sagt någon blandning av dem. Vill ha den enas rosett, den andras längd, den tredjes kjol osv. Är jag en komplicerad människa? JA. Fast jag vill ha en roooosa. Skulle kunna tänka mig en lavendellila också men jag är liksom ROSA.

Balklänning
Klänningar från Blumarines vårkollektion 2007



Södra Ängby skola (barack) har drabbats av balhysteri. Alla har redan tankar på vem de ska gå med. Herregud det är FYRA månader kvar. Okey om man börjat kolla klänningar (Elsa är klänningstokig och har kollat sen maj typ). Men ändå, skoj om "paren" börjar bråka och det inte blir nåt :P. Haha näe, vi tänker positivt!

Idag har vart en trög dag. Men jag har överlevt, fått tag i lite skvaller iaf. Haha och det är bra skvaller må jag säga!! Haha. Bye 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0