Balen närmar sig (i mitt huvuvd iaf)

HAr inte blivit bättre under dagen. Däremot har jag även ont i huvudet numera.
HAr läst lite bloggar, vilat, spelat the Sims och kollat runt efter balklänningar. Kom på att det är dags att börja leta så mamma ska få följa med någon dag till Ålsten.
Jag vill ha en roosa, ljusrosa. Figursytt liv, axelbandslöst, jättevdd i kjolan och massor med tyll ovanpå underkjolen. Någon som sett en sådan?
När inte jag heller..

Håret ska nog vara utsläppt plattat eller lockat, eller sättas upp med en tiara. Jag har STORA planer. Sen ska man ju hitta någon att gå med. Hmm.. Näe det återstår.

Kommentarer
Postat av: Izabelle

HAHA, det är ju JÄTTElångt dit ju! xD

2007-01-05 @ 19:50:03
URL: http://mymusic.blogg.se
Postat av: Elsa

Jo men hörde någonstans om man ska specialbeställa ska man göra det i februari. Är inte säker på hur mkt pengar jag får lägga ut :/..

2007-01-05 @ 20:30:27
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0