Svåra sjukdomar, skidor och Foxtrot

Misstänker att jag är sjuk, känner nämligen för att jogga. Sen när gillar jag att springa?!! Springa är verkligen inte min grej, jag springer inte ens efter typ bussar. Så idag när jag känner ett sånt springbehov så vet jag inte vad jag ska göra?! Jag har faktist 2(!) anledningar att inte jogga som avskräcker mig lite. Först och främst så är det isigt ute och jag är livrädd för att jag ska ramla och slå mig. Ursäkt nr 2 är att imorgon åker vi till Kungsberget med skolan, mysigt men mindre mysigt om man får träningsverk tills dess..

Näe det blir nog ingen joggingtur, men hoppas att jag kommer känna såhär många gånger framöver för jag ska nämligen återuppta min joggning när det börjar bli ljust ute (eftersom jag är rädd så vågar jag inte springa när det är mörkt). Men då ska jag minsann vara duktig (det är skönt att lova så långt i föväg för då är chansen större att man glömmer det :P

Idag har vart en ganska lugn dag som måndagarna brukar vara. Först hade vi gympa då vi fick "lära oss" dansa Foxtrot. Jag dansade med Malik och vi var verkligen DÅLIGA. Haha jag var nog sämst av alla i hela klassen men jag hade roligast kan jag påpeka :P. Hela klassen såg ut som elefanter som typ hade marathonlopp eller något..

Som sagt är det Kungsberget imorgon, jag ska åka tillsammans med Zelda för vi är ungefär lika dåliga :). Men sen lär vi väl  splittras till eftermiddagen. Hoppas på att få med någon kamera (vore inte undervattenskameran perfekt?!) tills då så ni får se hur dålig jag är på skidor.

Det jag har i öronen just nu är någon låt som Patrik sjunger så tack till Patrik d.l.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0