Skridskodug, middag och inköp

Nu är jag sådär sugen på att åka skridskor igen! Tror jag ska ta och ringa min barndomskompis Fanny och fråga om hon är på.. Hmm henne har jag inte träffat på vääldigt länge. Inte bra.

Igårkväll spenderades på middag hos pappas kompis familj som precis har flyttat hit till SÄ. Först fick vi en rundtur i deras lägnhet (tänkte skriva hus eftersom det ser ut som ett hus mer), sen fick vi thaigryta med ris. Gott :D

Det var jättetrevligt, vi kollade på melodifestivalen (vet inte om någon egentligen ville se den men jaja) och senare Rat race på tv. Den är riktigt rolig och jag har insett hur mycket jag älskar Rowan Atkinson. HAN ÄR MIN ÄLSKLING. Sen slog det mig hur lik han är Max i sättet, that's probably why Max is my hun too. Fast Max är hela klassens älskling iofs.

Men nu ska jag nog klä på mig. Btw blev det ett par miss 60 jeans igår och en scarf. Hittade inget annat ^o)

Kommentarer
Postat av: pipen

Spännande. Elsa bloggar :]

2007-02-18 @ 21:10:20
Postat av: Elsa

Självklart dear cousine :D

2007-02-18 @ 21:15:18
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0