Sjuk, musikrepetition, osynlighet och syslöjd

Argh, jag trött på den här veckan redan. Känner mig så jäkla sliten. Idag har vart jobbig. Känner mig superbitchig, men det skiter jag i. Mår så jävla pissigt, har huvudvärk, extrem trötthet, hosta och svettas och fryser om vart annat. Jo men självklart är jag förskyld, men jag har inte tid att vara det just nu. Imorgon går våran sovmorgon bort eftersom då ska vi öva på musiken. Sen slutar vi halv 4, då ska jag, Izabelle och Philip hem hit och baka.

På torsdag är det musikuppträdandet på kvällen och sen måste jag nog gå på tekniken och biologin. Fredag känns någolunda bra iaf. Då kan jag iaf vara hemma och ta det lugnt om jag fortfarande mår piss. Idag flöt på som vanligt. Jag och Izabelle kommer inte överens just nu vilket gör det hela jobbigare.

vår musiklektion hade vi alla niorna där för repetition. ORKA. Har insett att på våra lektioner är jag rätt osynlig, honr orpade upp mig tre gånger och jag svarade. Ändå satte hon mig som frånvarande så jag fick ställa mig upp och hoppa och skrika lite för att hon skulle se mig. Hmm.. Me don't like..

Sen hade vi svenska och sen engelska. Tvingade mig att vara kvar eftersom vi skulle få mera material inför provet.När jag gick hem käkade jag mellis och sedan klockan sex gick jag ner till skolan igen. Jag hade nämligen lovat att sitta i syslöjden under vår skolas öppna hus. Syfröken är fortfarande imponerad över mina vantar, lite röd om kinderna blev man när hon stod och babblade om hur duktiga elever hon hade och visade min vante för intresserade föräldrar och barn.

Jag hann med riktigt mycket, har nu en vante kvar med trådar och allt fästa och har även lyckats sy min krage, ärmar och sidosömmar på min skjorta. Fröken noterade att jag fick mer gjort på de här timmarna än vad jag har fått på hela terminen. Haha.


Kommentarer
Postat av: The Ocblog

Brilliant site. Cheers.

2010-12-07 @ 13:05:05
URL: http://www.the-ocblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0