Prov, idiotier, ångest och smidighet

Jag mår lite illa. Misstänker att det beror på att jag är lite förskyld. Vid lunch tog jag en Ipren för att jag tröttnat att gå runt med min täckjacka och tumvantar på lektionerna. Izabelle sa att jag var varm, men tror hon var kall också..

Idag då, först hade vi engelska. Som jag faktist har börjat gilla numera. Efter det var det muntligt religionsprov om budd- och - hindu-ism. Det gick bra, men insåg att jag inte gillarmuntliga prov. Helt plötsligt måste man ta del av alla andras korkade idéer och svar vilket gör mig irriterad. Göran vägrade låta mig svara och plockade alla händer runtomkring mig. Hmm, undrar om det har med mina långdragna svar och frågor. Har en tendens att motsäga vad han säger och fråga massa kluriga frågor som "vad händer (rent hypotetiskt) om ingen längre vill ge buddhistmunkarna mat? Dör de hellre än att bryta mot sina regler?!"

Detta kommer låta som om jag är VÄLDIGT självgod men ibland tror jag mig vara för smart för min klass. När man kommer på världens smartaste sak och presenterar det blir man utbuad elelr att de bara suckar åt mig. Hmm.. Tål att tänkas på. Idag på matten så ogillade alla de frågr där man får reda på för mycket information som en "luring", jag tycker det var bra och de bad mig hålla käften. Haha. Jag är FÖR smart för vår klass!

Sen var det biologi. Pratade med våran lärare igår om mitt sänkta betyg. Det var tydligen för att "jag hade vart borta från lektionerna för mycket i början på terminen. Mkt frånvaro" och så "var det en varning så att jag skulle skärpa mig och plugga jättemkt den här terminen". Argh blev irriterad eftersom jag är ganska säker på att jag minsann visst varit på våra biologilektioner.. Aja, Göran ska skriva ut mina närvarotimmar åt mig så får jag kolla.

Vi hade långlunch och jag och Izabelle gick upp till Blackeberg för att köpa godis. Ni kan ju gissa vem som smällde i sig hur mycket som helst och nu har ångest?! Aja iaf sen när vi gick ner så trodde vi att vi började kvart över 1 så vi satt lugnt kvar på ett bord i skolan till 5min över. Oj vad smidigt för sen insåg vi att vi började 13.00. Hmm.. Bra jobbat Elsa och Izabelle...

That's my day I think. Nu efter har jag mest stickat och håller på att skriva lite saker..

Kommentarer
Postat av: Didrikdaniella

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2009-02-20 @ 09:30:42
URL: http://didrikdaniella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0