Nagellacksångest och planerad shopping

Just nu sitter jag och målar naglarna, fransk manikyr blir det. Så snyggt :). Men har haft stora problem med hur jag skulle måla dem innan. Först vart de rosa, sen blå, sen vita och nu fransk manikyr. Jo men absolut jag har lätt att bestämma mig ;).

Mitt fuckade finger vaknade till liv efter att jag viftat, sträckt, böjt, knäckt, gjort armhävningar och lyft hantlar i ett par timmar. Argh, vill inte att det ska hända igen, fick tillbaka lite på morgonen så nu ska hantlarna nog få ligga här bredvid datan så jag har dem nära till hands. Känns ändå rätt bra att man får ut något av ett knäppt finger..

Senare ska jag och mamma till Barkabys Outlet för jag vill ha jeans. Knölig som jag är så trivs jag inte att köpa jeans inne i stan som alla andra. Gillar att strosa omkring där, och så brukar man få tag på jens som inte alla andra har på mig då jag känner för att vara lite alternativ :P.

Kommentarer
Postat av: emma

Vad roligt med shopping:)

2007-02-17 @ 12:28:08
URL: http://ramde.webblogg.se
Postat av: Elsa

Japp:), min favoritsysselsättning :P

2007-02-17 @ 12:46:02
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0