Min dag; ingen sovmorgon, sömntuta och muffinmanPhilip

Japp, idag klev jag upp vis kvart i sju för att duscha. Som jag skrev tidigare så hade vi egentligen sovmorgon men idag så blev vi snyltade på den. Kändes så jävla onödigt eftersom Patrik och Love inte kom så vi hann ändå inte öva. Suck, gå upp tidigt i onödan..

Sen hade vi matte. Det gick bra, ligger lite före de andra, så jag kan jobba på långsamt ibland utan att hamna efter. Me like. Så jag ägnade lektionen åt att räkna en ynka sida och hjälpa Patrik med vartannat tal. Vi hade spanska och mellan lektionerna kändes det som om jag gick runt i något slags energi-spararläge. Hehe, japp, bitch kan man nog kalla det också ja..

Lunchen har jag inte så mkt att berätta om eftersom jag inte ens pallade att gå iväg till matsalen. Gick och la mig på ett bord vid vårt klassrum (ovanför ett element såklart!!) och somnade. Inrullad i min halsduk och med jackan som täcke. Jätteskönt, fast bord är väl inte att rekomendera, efter nån timma kom Izabelle och joinade mig så slumrade vi lite till.

Mentorn var trökig som vanligt, sen syslöjd. La upp lite maskor och sydde. Hmm, det går framåt. Efter hade vi tyska, kände verkligen inte för det men lektionen gick förvånansvärt fort. Efter mötte jag upp Philip och Izabelle. Vi gick hem hit för att baka, men först var jag tvungen att fixa något till dem att äta. Har nu lärt mig att man kan dricka yoghurt. Hmm. Wierd..

Vi bakade vaniljmuffins och Philip hade jätteroligt på min msn medan. Sen tog det typ 1h att dekorera dem. Men de blev VÄLDIGT söta. Alla går numera i rosa-vitt-lila. Mkt tjejigt. Philip är mycket feminin. Hmm, nu ska jag fortsätta att prata med Philip och Adam bye hoes.

Kommentarer
Postat av: Idaremmy

Great site! Lots of useful information!

2008-10-16 @ 11:45:50
URL: http://www.enequist.dk/idaremmy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0