Min dag, dumheter och plugga...

Idag har vart pretty normal.teknik, so, biologi. Lunch. B-språk och sedan svenska. Börjar tro att mi klass är lite korkad. Vi har precis läst en bok  "den ovälkomne" av Strindberg (precis kanske man inte kan kalla det då jag läste ut den för en vecka sedan..) Men INGEN verkar ha fattat vad den handlar om. Och självklart vägrar vår käre Skalin att fråga mig även fast jag räcker upp handen och han vet att jag kan svaret. Hmm.. Han skulle bara våga sänka mig i svenska..

Nu ska jag plugga SO inför provet imorgon. Sen ska jag vara lite duktig också och göra matteläxan (allt för att Ström är tillbaka :D)

Kommentarer
Postat av: Bosigrid

Very nice site. Well laid out.

2010-04-20 @ 11:50:28
URL: http://bosigrid.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0