Går vi nånsin i skolan?

Näe det gör vi inte. Idag har vi haft mattelektion med vår hjärndöda vikarie. Suck jag har inte lärt mig ett skit. Fattar inte varför jag ens går dit? Jag lär mig mer av att typ gå till sexåringarnas matte. Efter hade vi tydligen ingen spanskavikarie så vi har ledigt till 12.15. Skööönt :D.

På tal om sexåringar så fyller en av mina kusingullepluttar 6 snart. Eller det är typ 2 veckor kvar men kan inte förstå hur han blivit så stor?! När han var tre lovade han mig att han skulle bli bäst på fotboll och spela i djurgården i allsvenska (allt för att jävlas med hans AIKare till far :P) Han har faktist ett extremt bra bollsinne, var på hans fotbollsträning en gång och av alla 4-6åringar var han den enda som när de skulle skjuta lyckades skjuta ÖVER målet. Han är grym och så söt! Men nu har han fått för sig att det är hockey som gäller, även om jag vill ha ett fotbollsproffs så får jag väl leva med det :P. Min gullunge! Nu till frågan, vad vill grabben ha när han fyller sex?

Nu ska jag gå och försöka laga ihop lite mat åt mig själv (denna gång utan att få spisen att tjuta). Hmmm, pasta någon?

Update: Det blir tortellini, gott. Väntar på att den ska koka klart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0