Elsas turdag; bra att man blir glad för så lite...

BAJS, hade skrivit en lång text och nu försvann den. Har jag någonsin sagt hur jag hatar när blogg.se gör sånt?! Argh, fan vad arg jag blir. Annars brukar jag komma ihåg att kopiera hela texten med jämna mellanrum, men glömde det den här gången...FAN


Aja iaf. Åkte in till Vällingby i några timmar. När jag vid Islandstorget råkade tappa en oanvänd tunnelbanebiljett var det en kille som gick efter mig med den. Naaw, blir så glad när folk är så snälla, även om det vara handlar om en tia.

 Knallade runt lite som vanligt. Inne på HM hittade jag en aprikos scarf på rean. Me like REA. Provad även ett "today-erbjudande" på barnavdelningen innehållande trikåklänning och leggins till priset av en hundralapp. Hade hon slagt till om den svarta klänningen funnits kvar. Hmm, får kolla efter det i Täby C.

Sen gick jag vidare, på Lindex hittade jag två diadem. Ett silverblått och ett svart, båda smala i siden. Med det flyt jag hade för även diademen var på rea och det blev 19 kr för dem båda. Gick förbi DEA och såg att de hade någon jätteutförsäljning och där hittade jag mig ett smalt silvrigt skärp. Visserligen för stort, men det kan jag fixa till här hemma. PysselElsa. Och självklart var det på rea, 20 kr för ett skärp, blir det bättre?

Det blev inga strumpbyxor men insåg att Lindex hade tag 3 betala för 2 på hela deras strump och strumpbyxesortiment. Ska höra med mamma om vi kan åka dit en snabbis någon dag. Ska iaf kolla efter klänningen i svart när vi åker till Täby centrum.

Ja sen åkte jag hem och med mitt flyt så satt det ingen i spärren så jag fick åka gratis hem. Ha! Toppendag :). Men nu måste jag börja packa för imorgon ska jag ut till Täby. Ciao


Kommentarer
Postat av: piipen

sees i morgon :P

2007-02-26 @ 19:54:56
URL: http://piipen.blogg.se
Postat av: Elsa

Jaa :D:D:D

2007-02-26 @ 21:31:29
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Jodu...

Herregud, tar det så lång tid att åka nåra km inom Stockholm att man måste packa och övernatta på vägen? Scheisse!
Äh, du, flytta norrut istället, här har vi inga överfulla tunnelbanetåg eller automobilbelamrade essingeleder. Bara skogar, fjäll och sjöar you know.

Btw. kan du, för att inte förlora vad du har skrivit på blogga, ta och logga in och sedan gå tillbaka två steg i historiken så ska allt utom rubben finnas kvar.

2007-02-27 @ 20:03:58
Postat av: Elsa

Näe övernatta på vägen gjorde jag minsann inte. Däremot så måste man packa massor om man ska sova hos mormor och morfar i några dyg. Sitter här nu nämligen.

Vad menar du med "kan du, för att inte förlora vad du har skrivit på blogga, ta och logga in och sedan gå tillbaka två steg i historiken så ska allt utom rubben finnas kvar." om det var någon slags pik så fattade jag inte 8-)

2007-02-28 @ 10:51:20
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0