Donken, trosor och smycken

Idag mötte jag Izabelle vid Slussen klockan ett för att käka på donken (JA! vad vi är nyttiga!!). Vi satt och snackade skit och hon satt och klagade. Vi var även runt i Globens galleria, båda fann sig ett varsitt rosa nagellack på Parelle för bara 30 kr. Pissabelle och Elsa fyndar :-). När vi som sagt spenderat en timma på Donken tog vi oss vidare till Östermalmstorg för att hon skulle visa mig Urban Outfitters, där jag aldrig varit. Det var en helt underbart fin butik men var inte så förtjust i alla människorna och kläderna var sådär. Men jag fann ett par underbart fina trosor men köpte dem ej.

 

Trosorna


Sen åkte vi hemåt men jag satt kvar och åkte in en snabbis till Vällingby där jag fann mig en ögonskugga ungefär i "Muffinfärgen" från MUS. Men den kostade bara 20 kr från Lumene. Söt. Gick in på Ur och penn och kom ut ett halsband, ett armband, 2 par örhängen och ett mobilsmycke rikare. Haha, 70%=farligt!! Såg ett par ursöta örhängen bakom kassan som jag kanske ska köpa också, röda ankaren. SÖTSÖTSÖT!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Låter trevligt!
Trosorna var superdupersöta :)

2007-02-10 @ 22:13:17
URL: http://pusssuss.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha japp :)
Jag veet :), funderar på att köpa dem. Men när ska man ha dem på sig :P;);)?

2007-02-16 @ 17:48:16
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0