Trök

Har precis langat iväg ett mail med frågor om svenskaprovet till lärarinnan. Haha ingen har någon aning om vad provet är på vilket gör mig lite nervös. Har iaf läst lite om antikens Grekland. Och så målade jag naglarna precis (och med precis menar jag mellan förra och förrförra meningen;D).Nu är de röda är ju faktist December.

Måste städa rummet så jag kan få upp lite julpynt. Vill egentligen ha en ljusstake i fönstret men finns inte en mm som inte är upptaget med blomkrukor. Tror tom att jag har någon växt stående på en pappershög på skrivbordet. Urk vilken röra. (Målade ett till lager nagellack).Iaf så är resten av huset jättegulligt då mamma har vart i farten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0