The Blonde strikes again!!

Hahahahaha nu har jag gjort bort mig totalt igen! Gick ju å la mig jättetidigt, somnade runt halv 10 (låg i sängen innan min 8 åriga kusin ens hade loggat ut från msn ;D). Iaf så vaknar jag kollar klockan, kvart i. Hoppar upp o är glad över att jag vaknat innan väckarklockan. Känner mig sjukt äcklig o svettig så hoppar in i duschen, huset är tyst som det brukar vara.  Det enda som är annorlunda är att lillasyster bankar på väggen när jag duschar. Vad vill hon mig liksom. Sen när jag står i mitt rum, håller på att klä på mig kommer min farsa upp, helt påklädd..
 
Pappa - Gick inte du å la dig tidigt?
Jag - Vad är klockan?
Pappa - 11


Då har jag gått upp nu på kvällen o var påväg mot skolan. Hahahah fan vad pinsamt, var helt inställd på att klockan var 5!! Nu ska jag iaf gå o lägga mig för andra gången, hoppas jag sover tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0