Tävlingar igen då...

Massa tävlingar på gång nu igen.. Först är det Kenza som har en där 4 st kan vinna en varsin Skypemobil från 3. Klart man vill vinna en sådan, vit snygg med rosa metallic-detaljer på sidan. Snyggt!

Sen ett par örhängen ifrån "My Fashion".  Stora vita fyrkantiga stenar som skulle matcha mit smyckessamling perfekt. De som känner mig vet ju att jag i stort sett samlar på smycken. Har aldrig vågat räkna hur många jag har, men en sak som är säker det är att jag inte har ett par sådana trots allt..

Hos Käthe ska man alltså önska sig saker från hennes shop modemecka om jag förstått det rätt. Här är mitt resultat:

1. Självklart plattången från GA.MA
2. "Skärp"armband
3. Kashmir kofta, svart
4. Pincett
5. Torr mascara som jag varit intresserad av rätt länge
6. Elsa-färgad sjal
7. Underkläder kan man aldrig få för mycket av, och denna bh är klassisk (har annars en tendens att köpa alla underkläder med massa krussiduller och gulligull.
8. Lermask då min tagit slut :(
9. Nagelbandsolja då jag älskar mina naglar och de förtjänar en god jul;)

Så nu håller vi tummarna för mig att jag vinner något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0