Stan, shopping o mormor & morfar

Så idag åkte jag först in till stan o träffade Nicolicious, vi kollade klänningar inför nyår. Har fortf. inga planer, känns lite ruttet måste jag ju säga. Men jag o tjejerna ska hitta på något antagligen. Eller så blir det hemme med familjen o annat trevligt folk som jag har träffat 1 gång ;):P.

Hittade en jättesöt klänning på Zara, rosa o prinsessig. Men om man inte har planer inför nyår ska man inte köpa klänning. Det enda jag fyndade var nagellack o en volym-spray från Tony & Guy för 50 spänn. Jag är grym, I know. Det blir mer shopping imorgon, ska dra in till Solna Centrum, brukar fynda där. Sen blir det Täby C på fredag.

Efter stan blev det iaf julmiddag hos mormor och morfar. Hade det jättmysigt faktist, delade ut lite julklappar, fick även paket ifrån moster. De perfekta pärlörhängena!! Typ bara kläder ifrån mormor o morfar, o lite pengar. Två ska dock bytas, men den ena bara till svart ist för grå ;). Och självklart övergödde mormor oss som vanligt, har käkat sjukt mkt idag!!

Satt o snackade o gjorde lite allt möjligt. Kollade på bilder från när vi var små också, det visste ni inte gott folk men jag har vart riktigt mörkhårig en gång i tiden, på bb kallades jag den svenska turkbebisen ;). Nicole passar dock i sitt numer mörka hår, sjukt snyggt!!! Det är typ mörkmörk-brunt och lika jättelockigt som vanligt. Jag vill också passa i flera hårfärger. Som jag sa till Nicole: Kan knappt fylla i ögonbrynen litgrann utan att det ser skumt ut -.- Nu ska jag nog lägga mig, ska upp tidigt imorgon för shopping! Svart bälte i REA-shopping till mig efter denna vecka helt klart!!

Kommentarer
Postat av: Emremaiken

Great site keep up the good work

2008-09-10 @ 09:30:23
URL: http://emremaiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0