SIYSS o kemi

Ojojoj, nu blev ni ägda för jag har hittat hem åt typ alla mina Aloe Vera plantor UTAN er hjälp! Ha! Emilia tog med sig en idag, Emil ska få en nästa fredag då vu ska fika å Elli ska få en i försenad födelsedagspresent (och ja, hon ville ha den. Tvingar inte bara på henne skit som hon inte vill ha). ;).

Iaf så började vid 9 i Skandia biografen på Drottninggatan. Hoppade på tunnelbanan med Emelie. Fick sminka mig lite på tunnelbanan, nån tjej från hennes gamla klass var tydligen där. Kände mig så jävla bitchig då jag råkade totalignorera tjejerna hela vägen till typ Stora Mossen eller nåt. Var verkligen inte meningen, satt och svor över hur jag städat, sminkade mig och babblade på som vanlig o de satt tysta som möss. Haha, stackarna..

Nicole ringde och berättade att det var jätteförseningar på röda linjen. Hon kom rätt sent menmen. Själva föreläsningarna var helt ok faktist. Några fattade jag verkligen 0 utav men förstod ca hälfen. Lite läskigt hur de där 21-åringarna höll på att klona DNA osvosv. Var även lite enklare experiment, som typ vilken krydda har den bästa konserverings-effekten?

Folk från alla möjliga länder pratade, allt från Danmark till Uganda. Skämdes dock som fan när en kille i vår klass satt och garvade åt hur han från Uganda pratade. Fyfan vad jag skämdes, hans förklaring var att han skrattade åt tjejen bredvid honom. Jo right, och hon blev rolig precis då han började prata eller? Uschauscha..

Åkte hem efter att vi hade fått lunch. Jag, Charley o Emelie åkte hem till mig medan resten stannade för lunch. Gjorde omelett åt oss 3 o strax därefter kom Rebecka, Nicole o Emilia. Hade det trevligt faktist, känns som om jag fattar räknedelen faktist. Kanske inte kommer fatta helt vad de frågar om då det är mitt största problem men det funkar ändå..

Satt o pluggade till typ halv 5. Emelie totalt okoncentrerad dock. Runt halv 4 skulle Rebecka hem, skjutsade ner henne på cykeln, usch vad det regnade. Sen tror jag att alla försvann hem runt 6 någon gång. Emelie lite tidigare. Emilia lotsade jag till 113 för hon skulle till Sundbyberg. Följde Nicole till BRommaplan och då även Charley en bit på tunnelbanan. Åkte hem o hamnade på samma tunnelbana som grannen, delade paraply påvägen hem. Han funderar på att börja på Kungsholmen o självklart gjorde jag reklam för oss ;)!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elsa för fan! Snackar du skit om mej eller, så jäkla lågt!! hahaha :D

/Fnitter killen :P

2009-10-09 @ 01:58:45
Postat av: Albert

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2010-01-07 @ 08:33:18
URL: http://albert.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0