My tuesday!

Sådär nu var det klart, kändes lite skumt att få den, gjorde lite ont. Var dock irriterande att jag inte fick kolla, hon höll för handen så jag inte såg något, vilket gjorde att jag spände mig, tror det var drf det kändes. Seriöst, har sagt det förut å säger det igen, om någon ska sticka en nål i en måste man ju få titta!! Litar inte på någon ;):P

Idag började med matte, fick hålla på med gruppövningar, öva att uttrycka oss muntligt. Satt med Magdalena ifrån Polen, med andra ord var vi tvugna att prata eng. Är rätt bra, dock är det en del som ändå snackar svenska runt henne, har faktist slutat med det :D:D! Fick tillbaka matteläxan också, hade gjort några fel/inte svarat på frågan men hade skrivit upp allting så som man skulle o det var hela vitsen med provet, så det var perfekt!!

Sen engelska, har som sagt en tråkig vikarie, men hade roligare än vanligt, lästa någon historia om en ond gris (dock var det typ bara jag som såg den som ond). Den tog typ över kaptenens hjärna när de hade käkat honom :O. Svenskan kollade vi på någon film, fick tillbaka provet å gjorde charader. Provet gick jättebra, 39/40.

Alla var dock lika förvånade som alltid när jag får bra på prov :S. Min klass tror typ att jag är genomdum, de blev lika förvånade efter förra kemiprovet.. Bara för att jag inte säger så mkt på lektionerna betyder inte det att jag inte fattar. Sist sa de just det att jag alltid ser rätt oförstående ut, kollar rakt fram med tom blick o huvudet lite på sned. Men det är ju min tänkar -min ;). Fick omdömmen i matte A också, låg på MVG vilket är perfekt!! Mamma fattade dock först inte vad det handlade om då ett omdömme beskrivs som en kurs som inte är avslutad. Självklart trodde hon att jag hoppat av någon kurs -.- Sen fattade hon inte vad Ex stod för..

Sen var det mer charader, vi kommer bli grymma på det i vår klass! Kemin var kort, kollade lite på filmen, sen drog halva klassen ut på skolgården för att kolla på en eldshow. De jonglerade med eld osvosv. Snorkallt var det, fick stå under Nicoles jacka som tur var :)) Sen var det slut å vi fick sluta tidigare, wuho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0