Mer julklappar :D

Idag var det Täby då. Först gick jag runt med min lillkusin Ninna på 8, eller hon fick hänga efter mig medan jag flängde omkring, men hon hade roligt så det gjorde inget ;). Köpte iaf jordens sötaste rosa Hello Kitty-tröja på BikBok. En Batmantröja från HMs barnavdelning, trosor från Lindex, bytte min kofta till en svart på Zara o sen ett korallfärgat läppglans från Kicks!

Efter någon dryg timma så gick Ninna (lillkusinen) med sin mamma ist o jag gick själv. Hittade faktist mest saker när Jenny var med! Sen käkade vi, nudelwok till mig! Mums, sen var det mer shopping, rätt effektiv dag faktist. När vi shoppat klart stack vi hem till kusinerna för fika o julklappsutdelning. Nea var dock sjuk :/. Hon verkade glad över de julklappar hon fick av mig faktist!!:D

Av dem så fick jag en Burberry London present box, parfym o bodylotion i :D. Tack :D!! Fikade o de andra spelade tv-spel.. Nåt spel där man var en boll o skulle klistra upp enn massa saker på bollen, sjukt dåligt förklarat menmen.. Btw så har jag fått rätt mkt skumma kommentarer på senaste tiden, samma IP, olika namn, bloggar o mailadresser... Lillasyster har fått från samma, paaaaaallaaaa! Just for your info I know who u are! U r from Poland and I have my eyes on you!

Kommentarer
Postat av: Areseline

good job please keep on the good work

2008-11-18 @ 14:51:18
URL: http://areseline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0