Lucia

Sådär, nu har jag precis powernap:at i en timma :). Gick upp vid 6 för att kolla på Södras lucia, otippad lucia faktist.. Brunhårig, men det var fint så håret spelade mindre roll:P.  Kören sjöng iaf falskt som vanligt vilket gjorde att man kände sig hemma. Träffade Sofie o co. också :). Gud länge sen jag såg henne, ska tvinga henne att åka pulka med mig i vinter:)).

Jossan var lite lollig men det gick helt ok, hon luktade mest.. Sen gick vi runt och pratade lite med gamla lärare, fick tom lussebullar av min gamla mattelärare o min gamla syslöjdsfröken. Måste säga det som jag faktist har skrivit tidigare att han var den bästa mattelärare som jag någonsin har haft! Och syslöjdsfröken var också jättebra, men behövde aldrig så mkt hjälp i syslöjd ;)

Näe nu ska jag gå upp, som sagt har jag pömsat i en timma. Innan det så låg jag i sängen, hörde att någon skrev på msn. Sätter mig upp, hör något som knakar/snäpper till. Bryr mig inte så mkt, börjar skriva lite på msn, sen efter ett tag känner jag att jag sitter på något. Kollar under mig, filt osv. Då har jag satt mig på en mousseflaska, korken har hoppat av och jag har mousse överallt!! Suck så typiskt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0