Lågn dag..

Började med NaSc, hon kom sent som vanligt o sen kollade vi på film. Skönt. Tonima fyllde år också, så vi sjöng för henne :). Sen fick hon ett jättesött halsband med ett silverhjärta från Babak, tror det är något på gång mellan dem två!! Sen var det gympa, började nere i gymmet där jag o Nicole mest lollade omkring. Gjorde några benövningar medan jag höll på att smsa that's it ;)

Sen så körde vi multiball. Jag, Nicole o Roy var i ett lag, fan vad vi ägde. Det var olika bollsporter, dock visste man inte om det var en fotboll, basket eller bandyboll som han kastade ut. Sjukt roligt iaf, blir dock jätteagressiv när jag får en bandyklubba i handen ;). Tobbe sparkade omkull mig twice dock, så jävla elakt, har fortf. sjukt ont i min fot. Lite typiskt honom att sparka på den foten jag står på så att jag trillar.

Duschade jättefort, fick tillbaka kemi-provet. Fick G/VG men sen räknade jag ihop poängen själv å då var det VG -.- Ska sätta en post-it lapp på det så att han fixar det.. Kändes som att jag typ fick sämst i klassen menmen.. fick ju bra på förra iaf. Sen var det svenska, vet inte riktigt vad vi gjorde, lektionen gick framåt utan att vi gjorde något spec. Disskuterade boken lite iofs..

Engelskan var rätt seg, men sen satte sig Babak med oss för some serious skitsnack. Hann prata skit om rätt många ;). Sen slutade jag!!!!!!!! Dor gin till stan o träffade Erik, some serious xmas shopping. Nicole kom in efter ett tag o vi drog till donken, väl där beställde jag o när jag kom tillbaka hittade jag Nicole själv vid vårt bord o Erik med två tjejer typ 10 m därifrån :S

Det var tydligen hans tjej, hälsade o sen gick jag till Nicole :D. Fan vad irriterande, han kom tillbaka sen då jag sa åt hoom att göra det, satt med oss i typ 5 min sen gick han dit igen. Fy fan vad jag  fick skämmas. Han totaldissade Nicole typ

Elsa - Men Nicole ska också mot Mörby ni kan göra sällskap
Erik - *****(hans flickvän) ska också till Mörby!
Elsa - Men Nicole ska till Mörby hon med!!!
Erik - ***** ska till Mörby, jag kan åka med henne.
Elsa - Nicole är TREVLIG
Erik - ***** är TREVLIG
Elsa - Nicole är JÄTTETREVLIG!!

Fan vilken bitch, jag å Nicole drog kort därefter, så jävla otrevlig har jag nog inte sett honom förut.. Skämdes som fan, hoppades på att donkensoffan skulle sluka mig så jag slapp sitta där medan han förnedrade mig. Nicole köpte en hamburguesa o sen drog vi upp mot plattan. Köpte julklapp till mamma, så nu är alla klappar klara! Möjligtvis något till farmor, men hon vill inte ha någpt ://

Åkte hem, missade tbanan precis så fick vänta 10 min!! Snackade lite i telefon o lyssnade på musik så på något sätt var jag hemma. Käkade mat som mamma gjort, o gick upp o slappa :). Å nu är jag här. Erik är dock fortf. sjukt otrevlig, blir bara mer o mer irriterad för varje ord han spottar ur sig på msn. Sen rann det över när han skrev detta:

ЄЯΐҚ || säger:

näe.. javet... du hatar å förlora en argumentation eller erkänna att du hade fel för en gångs skull... men

Jag ger upp, fu! Nu ska jag sova lite middag!


Kommentarer
Postat av: Izabelle

säger ju att du och erik är i perioder! Föresten så tycker jag inte att det var jättekonstigt att han ville vara med sin flickvän :P

2007-12-20 @ 15:55:24
URL: http://roadtojoy.blogg.se
Postat av: Elsa

Jo jag vet, men du kan inte vara seriös med att du inte tkr att det var konstigt :S? Fast du såg iofs inte hur han uppförde sig ;)

2007-12-20 @ 16:48:20
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0