Kungsholmens gymnasium firar jul!

HAha det där med pluggandet går väl sådär..Tänkte bara berätta att min skola är jordens sötaste. Idag avslöjades det att det kommer komma en tomte till vår skola. Sen kommer det finnas nissar som ska hjälpa tomten också. Han ska typ vara där så vi får sitta i hans knä och berätta vad vi önskar oss i julklapp, sen så säljs det polkagrisstänger hela veckan också.

Vår klass har blivit tilldelade ett klassrum som vi ska dekorera, resten av skolan är typ klar? Det kommer upp nya saker hela tiden. Vi har iaf mistlar, ett par jättesöta, väldekorerade, granar (m tillhörande julklappar under), girlanger, tomteluva på vår maskot, halmprydnader, adventsljusstakar, adventsstjärnor osvosv..

Lucia kommer nog firas i Södra har jag kommit fram till. Bör vara där vid kvart över 7 då, vilket nästan är då jag går hemifrån iaf.. Brukar se till att gå runt halv, så en kvart tidigare är lugnt, sen går jag hem, sover nån timma och drar in till stan hade jag tänkt. Egentligen hade jag tänkt hitta någon att Luciavaka med, men failade. Alla kommer vara uppe denna natt ist för Kungsholmen har julfest nånstans i stan. Kan dock inte vara med då det är prov imorgon, komma hem runt 3 dagen innan prov är ingen vidare kombination. Menmen... Hoppas det blir kul för de andra iaf :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack :) ska nog ta och kolla upp det, för det låter ju verkligen helt sjukt att dem kan säga så! :O

2007-12-12 @ 00:22:00
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/
Postat av: Christeridunn

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2010-02-19 @ 08:06:44
URL: http://christeridunn.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0