Killkompisar vs Tjejkompisar

Försöker skriva en önskelista, går väl inte så strålande alltså, men lite har jag kommit på iaf. Sen var jag precis påväg att köpa en ny bh, funderade lite för mig själv o insåg att jag redan har 2 st leoparprickiga BH:ar, dvs ska inte ha någon mer. Men är rätt sugen ändåå..

Rebecka mobbade mig häromdagen för att hon tror att jag inte har några tjejkompisar utanför klassen. Men det har jag viiiisst!! Tjejerna i min klass tror typ att jag bara umgås med killas vilket är so not true!!! Iofs är typ några av mina bästa vänner killar t.ex. Erik min älsk o Adam. Men har ju fortf. massa tjejkompisar typ Izabelle, Pattalie, Jossan osv. Så det e så!!

Iofs kan jag tycka att killkompisar är bättre oftast, inte lika ytligt.. Typ Erik som man bara kan ringa när man grinar, åka dit å få en kram, ringa Adam för promenad nör man bråkat hemma. Med tjejkompisar är det lite pinsamt att ringa någon för att man har bråkat hemma, undviker det så mkt som möjligt. Tror nog inte att jag skulle tröstas lika mkt om en tjejkompis kramar om en.. Wierd! Älskar alla mina vänner lika men det finns ändå en del saker som man vänder sig till vissa för. Dock finns det ju en viss Pissabelle som man vågar ringa när det krisar, men det kanske är för at hon är manligare än mig ;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0