Kakor, Julshopping o Glögg!

Idag var väldigt lugn. Började med SoSc, vi åt kakor, drack julmust, lekte lekar, sjöng o fick höra lärarinnan berätta en saga ;D. Störde mig lite dock på att de som inte tagit med något till vår stora kakburk (alla skulle ta med något så skulle vi dela allihop sen) åt mest. De typ laddade upp med kakor på bänken, fattar inte hur man kan göra såtn ^o)? Tycker att man tar en kaka tills alla har fått iaf...

Sen hade jag lunchrast, jag o Tonima drog in till stan för julshoppiing :D. Är nu klar med paketen till kusinen! Sen köpte jag en kjol på Indiska också, skitskumt, först fungerade inte mitt kort :S blev skiträdd att någon kapat (om man nu kan säga så??). Iaf ringde pappa som rådde mig att gå till banken, så vi knallade upp till SEB men där var det jordens kö, testade att ta ut ur en bankomat ist. Självkart funkade det -.- Var dock rätt pinsamt när man skulle betala så funkar inte skiten...

Tonima köpte en jättesöt parfym till sin lillasyster också. Jag vill också ha en syster som man kan köpa parfym till utan att hon försöker (o lyckas) få reda på det!!! Gick runt o kollade lite här o var, jag köpte en sån där som man har i vanten också, en sån man knäcker så att den blir varm :D. Köpte hamburgare på Burger King o käkade på t-banan.

Kemin som följde var helt ok, kollade på film så.. Filmen är faktist bra, kommer inte ihåg vad den heter, men den täcker en massa områden, allt ifrån förtryck till sjukdomar. Sen var det art, satt å glaserade min katt större delen av tiden, hade rätt skoj faktist. Sn hann jag måla lite på min bild också:). När jag kom hem frack jag glögg o nu sitter jag här med min värmedyna o slappar ;)


image180
Bevis på att jag är brunare än syster!

Kommentarer
Postat av: Rayanmia

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-03-05 @ 12:06:19
URL: http://rayanmia.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0