Julstämning?

Igår var det ju första advent så var på advents/födelsedagars (Yepp, flera födelsedagar) fika. Var mysigt, drack glögg med russin o mandlar, käka tårta, pepparkakor, mandariner, julmust och allt annat sånt som man ska äta. Mums! Innan vi åkte hade jag ett mindre utbrott, ingen hade nämnt att vi tydligen skulle fixa lunch på egen hand så fick äta 2nd hand thaimat från lördagkvällen som jag värmde i micron och kastade i mig på 5 min..


Körde Mastermind hos kusinerna också, borde köra det oftare, är ju faktist rätt nyttigt för huvudet att tänka lite som omväxling;). När jag var hemma igen hade jag ett till utbrott, skrek, grina o slogs lite. Fan vad förbannad jag var, menmen.. Hann även med att städa lite i rummet o plugga lite svenska. Visste ni att Xerxes förklarade krig mot Aten 480 f.kr. och förlorade det vid slaget vid Salamis? Uuurk

Idag gick jag upp tidigt för att duscha å kolla på julkalendern. Blev lite stressigt men helt klart värt det! SoSc var helt ok, ska argumentera för något som jag inte alls håller med. Assvårt, så om någon kan berätta vrf homosexuella inte ska få gifta sig så skriv! Spanskan var trist, hon gick igenom allt jättefort som vanligt.. Sen kollade vi på film vilket är lite mer min grej.

Lunchen pratade vi om skidor, pulka å snö. Julstämning även fast vi åt någon äcklig köttgryta.. Kemin var helt ok som vanligt, han kanske ska flytta fram provet vilket skulle gör att jag hinner baka pepparkakor med släkten. Svenska fröken kom in i slutet och gav oss papper om vad provet kommer vara på och så flyttade hon det till onsdag, fan vad bra!! Btw senaste dagarna har jag haft typ 50 besökare om dagen, skillnad mot mitt vanliga ~40. Who are u people?!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0