Julklappsshopping, fjortis o godluktande parfym

Idag var helt ok, först lucia i globen. Kom lite tidigt så gick runt med Sara o Magdalena i Globenshoppingcentret för att värma oss :). Sen gick vi tillbaka o in. Hela showen var jättefin som vanligt, lite tråkigt att det bara var repititionen då de ibland hade tappat bort en björn eller ett led (hur man nu gör det?) o då ropade en högtalarröst ut det. Men sen var det ju roligt då det var vi o 2 småbarnsklasser där för att kolla. Vi hade alltså hela globen för oss själva :D. Har några filmsnuttar som jag kan visa upp nån annan dag.

Sen drog vi till donken, käkade. Erik ringde så ilade iväg mot centralen. Fastnade i spärren också, det gjorde faktist ont, tror ni att jag kan stämma sl?? Haha. Iaf så vi knallade runt, han köpte världens bästa julklapp till sin flickvän! Berättade för tjejerna i klassen som alla bröt ut i ett "naaaaw, ooooohhhh". Sen köpte han julklapp till sin bror också. Jag kom hem med en del av en julklapp. Sämst!! dvs jag har nu: en bråkdel av en julklapp till min kusin.

Erik som den lilla snobb han är kände sig bara hemma på NK o Armanibutiken dock (dvs så fort vi gick utanför så vägrade han kolla i affärer), jag for omkring imellan 1000 olika Kicks.. Försökte hitta perfekta julklappen till lillasyster. Hmm, står inte på hennes önskelista, men går på magkänsla! Samma sak med kusinens, men hon önskar sig bara skumma saker som jag inte kan få tag i så hon får leva med det ;).

Som sagt så är ju Erik min alldeles egna lilla snobb/Armani-bög. Han smittade av sig lite vilket inte kändes så bra, blivit helt kär i doften City Glam från ovanstående. Sitter här o sniffar på den om o om igen.. Rummet har fyllts med doften från det papper jag sprayat på också, o jag trvis som fisken i vattnet. Damn u Erik. Så tvingade han ju in mig lite här o var o nu är jag kär i ett par väskor o en halsduk..Crap!

Käka/fika/glufsa på mcdonalds hann vi också, eller satt där ett bra tag. Men usch vad mkt fjortisar, en hade jeans på sig o sen ett par leoparprickiga skittunna jerseyshorts utanpå. Hahahaha, när hon gick förbi en andra gång kunde jag verkligen inte hålla mig för skratt utan bröt ut i jordens garv. Lite pinsamt så hon stod typ 2dm från vårt bord. Först stirrade hon på mig o sen gick hon därifrån..

Erik som satt vänd så han fortf kunde se dem rapporterade att hon stod o drog i tröjjan, jag skulle självklart kolla å precis då stirrar hon på mig också, smidigt smidigt.. Men fick ett gott skratt iaf, så tack du fjortis som var på donken vid Kungsträdgården idag runt 5!!

Sen skulle vi båda hem. Innan lyckades jag dock få honom att säga att vi ska åka skridskor någon dag, mowahahahaha, ÄGD! Väl hemma blev det thai o sen dess har jag mest tagit igen de missade julkalenderavsnitten... Nu: Sova!

Update: Parfymen var ingen av cityglam-parfymerna, dvs det måste vara diamonds... Bajs, jag som inte orkar lägga ut pengar på parfym jsut nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0