Juligt, schmink o ELF

Nu ska jag liksom alla andra kolla på ELF på femman. Haha har kollat på reklamen och påminner lite om julkalendern. Haha har faktist sett hela kalendern än så länge, även om vissa dagar har jag vart tvungen att kolla i efterhand på svt.se... Iaf den börjar precis nu...
 
Känner mig fortf. väldigt duktig efter dagens städning. Och nu för 10 min sen var jag ute på en promenad, lämnade ut lite fler julkort, lämnade ju ut några tsm med Adam igårkväll. Sen kollade jag upp kyrkotider åt lillasyster. Hon ska ju konfirmeras i sommar så hon måste börja gå på gudstjänster.
 
Kan passa på att visa en bild ifrån igår, experimenterade lite med lösögonfransar. Tror att jag ska köra med dem på nyår, köpte ju inför balen men kom inte att använda dem. Så nu har jag kapat dem så jag bara sätter en halva i yttre ögonvrån, med hela fransraden såg jag mest skum ut ;S.. Slänger även med en bild på den foundation som jag vann häromdagen. Funkar faktist helt ok :). Haha nu när jag skrivit klart detta är det redan reklampaus no1.

bgf     bajs
Lösögonfransar från HM o Biotherm foundation

Kommentarer
Postat av: Veiblog

A exceptional happy site!

2010-12-01 @ 07:36:21
URL: http://www.veiblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0