Jajajjajaja, plugga kan jag göra....inatt?

Okey, höll mig inte så länge, plugga spanska är skittråkigt. Ska lära mig ord som sagt, kan typ hälten iaf tror jag :S. Går hyfsat fort.. Idag började iaf med matte, hela lektionen gick åt att prata om allt fårn föreläsningarna till nationella i jan. Sen var det eng, hade någon vikarie som fick oss att disskutera blommor, helt ok för min del

Lunchen var det julbord, rätt snålt tyvärr.. Köttbullar, prinskorvar, kokt potatis, skinka, Janssons frestelse & sill. Dck fick vi julmust till vilket var uppskattat!! Saknar södra dock..TRor jag ska gå på deras lucia. Har nämligen sovmorgon på lucia till kl 1 som vanligt :). Rätt skönt faktist.

Svenskan var helt ok, skulle spela upp små pjäser ur dramatiken. Classtime som vanligt inget spec. Kemin fick vi kolla på film. Men först så sjöng vi för vår lärare som fyller år idag, gud vad chockad han var, sen sprang halva klassen fram till honom för grouphug. Hahhaha... Kollade på film, något om upptäckten av aids..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0