Ingen lussevaka, Lussebullar o klappar

Ska sova strax, hade egentligen tänkt hitta någon som ville lussevaka, men tjejerna i min klass är för slöa :/. Eller kanske det beror på att de var uppe halva natten igår på julfesten? Kändes lite surt att jag inte kunde gå men får väl hoppas att det gick bra på provet ist.

Efter middagen bakade vi lussebullar, mumsa! Så imorgon ska jag o Jossan till Södra för att kolla på luciatåget. Hon är vid tårthusen o vakar med Söderbergafolket så det tar inte så lång tid för henne hit :). Sen sak jag nog hem, sova ett par timmar, dra in till stan och kolla lite kläder/julklappar? Man vet aldrig. Luciatåg i vår skola kl 12 iaf. tror jag ska se det, sen efter ska vi iväg och handla födelsedagspresent till en liten jäkel som fyller år på fredag!

Näe nu ska jag nog sova, eller måste hitta lite glitter till imorgon iofs, hmm. Nya armbandet ska iaf på då det ser väldigt juligt ut med mörkrött o guld. Någon vit tröja kanske? Äh palla bry sig. Vet iaf att outletbutiken öppnar imorgon o de har tagit in underkläder från Bodhi, ska helt klart undersökas!!

Kommentarer
Postat av: Eivindsilja

Thank you for the informative website

2009-08-26 @ 10:00:01
URL: http://eivindsilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0