Fredag-kväll

Nu är jag hemma igen. Sjukt trött kan jag förmedla, kom  i säng sent igår och sen vaknade jag vid 9-10.. Tror vi la oss halv 5 vilket är på tok för sent för mig. Men ska se till att jag inte sover middag för annars kommer jag inte kunna sova inatt.. Livet är hårt.

Igår åkte jag iaf hem till Ragna i Sollentuna, Emilia var redan där och Nicole kom samtidigt som mig. Vi höll på att fixa och trixa, prova kläder sminka osvosv. Sen när vi tröttnat på det satt ci och snacka, skulle försöka hitta något men det gick sådär. Åkte till någon kille i vår skola i Mälarhöjden och kollade på film. Råttatoullie, var rätt kul faktist :).

Sen hem till Ragna då, Emilia somnade på nattbussen, så söt! Dock satt vi på varsin sida längst bak så hon somnade på någon spanjors axel. Haha sötunge, hon sov typ mest ändå. Hela bussresan och sen till typ 11-12. Men nu ska jag försöka plugga lite, eller så sover jag kanske i tio min och pluggar sen? Venne

Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt trött jag med :/

2007-12-01 @ 14:13:25
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Elsa

USch hatar att vara trött :/

2007-12-02 @ 11:33:59
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0