Första lovdagen

Idag har jag hunnit med mkt, vaknade imorse med värsta julkänslorna, började med att städa rummet. Duchade, käkade vårrullar sen drog jag o Emelie till stan. Gick först till donken på Kungsgatan, skulle lämna Eriks julklappar till honom. Träffade honom och Johan :)). Erik vägrade att ens hälsa menmen, var tvungen att kila då Emelie stod å väntade på mig. Vägrade presentera fler kompisar nu. Never again!

Jag o Emelie gick runt lite, jag köpte två st keyfinders till farmor. Tror att de kommer passa henne perfekt faktist. Så nu är alla julklappar inhandlade. Sen mötte vi upp min kusin Nea o hennes kompis. Emelie var tvungen att handla vidare då hon inte vart ute i lika bra tid som jag vart. Men jag Nea o henens polare gick till något fik där vi satt i mer än en timma iaf. Hade jättetrevligt, bytte paket också. Hon fick 4 st mindra av mig o jag en av henne. Är grymt nyfiken ;).

Drog runt i stan ett tag då jag missade Emelies tbana. Sen var det hem. Jag o lillasyster gjorde ischoklad o jag fixade upp granen på altanen :). Ikväll kanske det blir knäck? Ska iaf städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0