Elsa bölar inte, gotta hear this!

Hmm idag kändes rätt lång menmen. Började som sagt vid 1 men gick dit till 11. Så satt på extrakemi i två timmar!! Satt där typ längst av alla tror jag ;). Mitt i skulle jag iväg på ett "betyg-o-prov-prat" möte med min mattelärare. Så när jag kom ned satt Charley, Babak o Simeon där, de sa att alla som pratat hade kommit ut med typ G i snitt.

Snacka om att jag blev skraj, alla försvann iväg på sina håll, Charley in till läraren. Försökte ringa pappa i panik då jag höll på att börja grina, ingen som svarade vilket nog var bra då jag skulle börjat grina om han svarat. Charley kom ut rätt fort, så då var det min tur.

Kom in i rummet där han satt, lite smått tårögd och stockande röst, pinsamt.. Grinade lite iaf, förklarade min mattehistoria med alla mina prov som jag gråtit under osv. Förklarade att det berodde på stress och han verkade fatta, jättesnäll verkligen och undrade om jag skulle vilja ha mina prov på något annat sätt osv. Asskönt, så kom ut med ett leende iaf :). Han tyckte jag låg på MVG på lektionerna och på provet var det VG+ typ så han sa att han vill ge mig MVG, but time'll tell.

Fortsatte kemin och sen var det rast. Nicole var om möjligt mer nervös än vad jag var. Så hon grinade, jag tröstade (för en enda gångs skull så var det inte jag som grät)... Mattelektionen var helt okey, alla lite nervösa.. Nicole hade sitt samtal med honom efter, naw hon grinade mer än vad jag gjorde men det gick bra för henne också!! (från o med nu kallas Nicole för "IG-Barnet", haha...

Sen köpte jag ett litet armband ifrån Simeon också. Stödjer Casa alianza typ, 10 kr st som går till barn i typ sydafrika? Vet inte vart riktigt, menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0