Bwah!

Nu är alla prov klara för denna termin, för detta år!!! Klå den ni! Började med NaSc, helt ok, hon kommer alltid sent, så hade bara 45 min lektion.Utbytte lite anteckningar från besöket på Aquaria.. Hann med att gå igenom mina ord litgrand också:). Gympan utgick. Dock hade alla redan bytt om innan vi visste det..

Låg i en hög på gympagolvet och killarna bildade böghög på oss, fyfan vad ont :/. Sen fick jag en sko i huvudet :S:S!! Min egen iofs, men ofta man kastar skor på folk? Blev skitör på kinden så fick sminka över det massor :/.. Hade lång lunch, satt i kafeterian, sen var jag duktig och satt i biblioteket i typ 40 min o pluggande inför provet.

Svenskan var seg, Farre somnade t.o.m., vilket ledde till att de målade på honom med tuschpenna. Haha ägd. Engelskan var om möjligt ännu segare, alla höll på att somna. Skittråkig vikarie tyvärr.. Sen var det spanska då. Gick väl helt ok tror jag, kom på ett fel, hade slarvat ihop två verbformer, men hoppas det gick bra i övrigt...

Slutade direkt efter provet så sprang iväg till Accessoras showroom, vann ju en goodiebag där för ettj tag sedan. I den låg ett sött armband i guld o vinrött(Ms Bijoux), ett Yu-Be läppbalsam, thé och sedan även Susan Posnicks "Colorme" i färgen Scarlett. Jättesött alltihop!! Tack till Accessora helt klart! Passade på att köpa torrschampo också. Känner att det är en nödvändighet inför julhelgen!

Kommentarer
Postat av: Downraines

Nice site keep it up

2007-12-25 @ 18:48:59
URL: http://downraines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0