Borde sova..

Idag började med social, läste lite om steriliseringen som skedde i Swe tom typ 60-70 talet. Läskigt.. Folk som typ såg dåligt kunde hamna på spec. hem o sen tvingas att skriva på papper som gjorde att de tillät denna stympning.. Fy fan, o sen att Swe försökt lägga locket på...  Sen pratade vi om vad vi tyckte om klassen. Emilia fyller år idag så vi hade klätt hela hennes skåp med ballonger o en bild på henne vilket ledde till att alla hon mötte sa gratttis till henne =lyckat!

Gympan trodde jag att vi skulle ha prov hela lektionen, men icke. Så jag var en av de få utan kläder.. Hittade Jossan så satt o snackade med henne ett tag, Sen spragn ja o Nicole runt för att hitta matteläraren, hade nämligen bus på gång. Helt ok lunch, var inte så hungrig, har mått illa typ hela dagen.

Sen var det iaf matten som vi planerat för hela dagen. Igår var vi nämligen å köte en väska o typ 18 skönhetsprodukter av olika slag, dvs 19 paket. Vi hade pratat med läraren som skulle välja Nicole att få gå fram och redovisa ett tal för klassen. Så hon skriver då: 9g*2+1g+4bf=?. Sen stirrar hon på Emilia och frågar henne "Vet DU vad det här blir Emilia??". Emilia ser skitsur å rädd ut å piper fram ett nej, då kastar Nicole fram väskan med ett "just count them insted...".

Hennes min var bara ovärdelig. G stod nämligen för gifts å bf=best friends. Hon sa senare att det var en av hennes bästa födelsedagar någonsin, gud vad sånt gör mig glad!! Iaf sen var det hem skitfort för att planera om en växt som jag skulle ge till Emil. Sen så åkte jag till stan, träffade Emil, snackade gick i affärer osvosv. Skildes åt å jag drog hem.

Käkade middag, stack till Ragna. Där var vi ett bra tag o sen stack vi vidare till Högdalen. Där var det inget drag alls, men de hade inte något att dricka så de hade planer på att dra dit å sno lite.. Haha, gick väl sådär med det ;). Stack därifrån lite innan tolv då jag höll på att börja somna.på tunnelbanan hamnade vi med några Holländare som pratade skitmkt med oss. Jag satt dock skittyst, hatar att prata med folk på tunnelbanan..

Sen så blandar sig två män i typ >25 år in sig i konversationen.

Han - är ni verkligen bara 16?
Ragna - Jaa, eller asså hon är 15
Å så babblar de en stund om det
Han - Går ni verkligen engelsk skola?
Jag - Jaa, Kungsholmen
Tittar åt ett annat håll då jag tkr det är jobbigt att snacka med gubbar på tunnelbanan..
Han -  Asså ni måste ju inte vara dryga bara för att ni går i engelsk skola!!
R -  Va?
H -  Näe asså inte du, men hon där:
Syftar på mig..
Jag -  Jag pratar inte med folk jag träffar på tunnelbanan.

ASSÅ ORKA VARA OTREVLIG; FINE en 16årig tjej vill inte snacka med dig? Konstigt du ser ut att vara min ålder times 2.. ´De klev av å det gjorde de andra också. Gick längre fram i vagnen. Hamnade mittemot nån kille som stirrade som fan. Ringde till Erik för att ha någon att snacka med, killen tar då upp mobilen o håller den som om han skulle ta kort på mig, så sätter på mig luvan.

När jag har lagt på så börjar han snacka med mig, han tycker att han känner igen mig. Kommer efter ett tag på att han spelat i FK-bromma=det lag som några som jag känner spelade i. Så kom fram till att jag måste träffat honom genom typ Max eller någon.. Trevlig var han iaf, sen när han sa att han spelade för Djurgården, då blev jag imponerad;):P. Hahaha så typiskt mig!

Kommentarer
Postat av: Henrikann

Merci for all the wonderful writings

2008-11-24 @ 08:22:26
URL: http://henrikann.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0